Wij helpen u graag op weg. Advies nodig? 085 4016830

Veel gestelde vragen

Onderstaand hebben wij een overzicht van de meest gestelde vragen opgesteld. Mocht uw vraag hier niet tussen staan dan kan je via de klantenservice pagina contact met ons opnemen. Onze specialisten helpen u graag verder met uw al vragen.

Door een persoonlijke account aan te maken haal je meer uit voordeelscooters.nl. Zo bekijk je je orderstatus, maak je makkelijk tickets en retouren aan, maak je een verlanglijstje en beheer je je persoonlijke gegevens, zonder account is dit niet mogelijk.
U kunt uw account aanmaken door in de rechtse bovenhoek van uw scherm op Registreren te drukken. Registreer vervolgens door middel van uw email-adres en een door u te bepalen wachtwoord. Nadat u op registreer heeft gedrukt is uw account aangemaakt en ontvangt u hiervan een bevestiging per mail.
De voordelen van een account zijn dat u nadat u uw account hebt aangemaakt veel makkelijker een bestelling kan plaatsen, u hoeft dan geen factuur en verzendgegevens meer in te vullen waardoor het afreken veel sneller gaat. Daarnaast biedt een account ook het voordeel dat u recente bestellingen kunt volgen en bekijken, retouren gemakkelijk kan aanmelden, tickets kan aanmaken en een verlanglijstje kunt maken.
Shipping & Delivery
Shipping & Delivery
Shipping & Delivery
Shipping & Delivery
Shipping & Delivery
Shipping & Delivery
Shipping & Delivery
1 Account Vragen 1.4 Hoe kan ik mijn account gegevens wijzigen? U kunt uw account gegevens wijzigen door bovenaan in het scherm op inloggen/Registreer, of indien u al ingelogd bent op Mijn Account te drukken. U kunt vervolgens op deze pagina uw wachtwoord, factuur- en verzendadres wijzigen. Daarnaast kunt u indien u nog een bestelling open heeft staan die niet betaald is, deze betaalbaar stellen. 1.5 Hoe waarborgt voordeelscooters.nl mijn privacy? voordeelscooters respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en heeft daarom duidelijke richtlijnen vastgesteld in een Privacy Beleid. 1.6 Hoe kan ik mijn account verwijderen? Indien u uw account wil verwijderen kunt u dit via de klantenservicepagina melden, wij zorgen er dan voor dat uw account wordt verwijdert. 2 Bestellen & Betalen 2.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Een bestelling plaatsen doe je door een product in de bestelbus te leggen en op de knop "IN BESTELBUS" te drukken. Het artikel wordt in de Bestelbus geplaatst, je kan hier meerdere producten inleggen. Als je klaar bent met winkelen kun je via de bestelbus naar “bekijk alles” gaan. Je krijgt een overzicht te zien met alle producten in de bestelbus, hier kun je eventueel nog aanpassingen doen en vervolgens op de groene knop "BESTELLING AFRONDEN" drukken. Je komt vervolgens in het afrekenmenu waar je de gevraagde gegevens dient in te vullen, je kan hier ook, indien je al een account hebt, inloggen met je account. Na alles volledig ingevuld te hebben druk je op "PLAATS UW BESTELLING" de order is nu geplaatst, je ontvangt direct een bevestiging per email. 2.2 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen? Als je een bestelling succesvol hebt afgerond ontvang je daarvan direct een bevestigingsmail. Als je deze niet hebt ontvangen is deze mogelijk in je ongewenste mail beland. Mocht je ook daar de mail niet kunnen vinden ga dan naar INLOGGEN en log in met je account. Hier zie je een overzicht van alle recente bestellingen en de status ervan. Staat de bestelling er niet bij, plaats dan een nieuwe bestelling, er heeft geen transactie plaatsgevonden. Heeft u toch nog vragen, neem dan contact op via de Contact button rechts onder op het scherm 2.3 Waar vind ik de status van de bestelling? Om de status van de bestelling in te zien kun je op de website bij ‘’INLOGGEN’’ inloggen. Hier zie je een overzicht van alle recente bestellingen. Je vind hier informatie omtrent de bestelling zoals ordernummer, besteldatum, en de status van de bestelling. Tevens kunt je hier door op de knop "BEKIJK" te drukken uw order bekijken. 2.4 Kan ik mijn bestelling wijzigen? Een bestelling annuleren is mogelijk, Klik hier voor meer informatie over het annuleren van uw bestelling. 2.5 Hoe kan een artikel uitverkocht zijn, nadat ik besteld heb? De voorraad die wordt getoond in onze webshop proberen wij zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. Toch kan het onverhoopt wel eens gebeuren dat het product is uitverkocht door dat er een verschil is tussen systeemvoorraad en werkelijke voorraad. Dit kan bijvoorbeeld ontstaan door magazijnfouten of beschadigde producten. In het geval er zich een voorraadprobleem voordoet zullen we hierover contact met je opnemen. 2.6 Welke betaalmethoden heeft voordeelscooters.nl? In onze webshop kun je veilig betalen met de volgende betaalmethoden; • Pinnen bij levering • Contant bij levering • Achteraf betalen in termijnen • Vooraf betalen per bank • PayPal • Credit Card / Visa, Mastercard, AMEX, JCB, Diners 2.7 Zijn er kosten aan de verschillende betaalmethoden? Nee, betaalproviders die kosten aan ons doorbelasten nemen wij voor eigen rekening. 2.8 Hoe weet ik zeker of mijn betaling is gelukt? Als je een betaling is gelukt ontvang je daarvan direct een bevestigingsmail. Als je deze niet hebt ontvangen is deze mogelijk in je ongewenste mail beland. Mocht je ook daar de mail niet kunnen vinden ga dan naar ‘’INLOGGEN’’ en log in met je account. Hier zie je een overzicht van alle recente bestellingen en de status er van. Staat de bestelling er niet bij, controleer dan of het bedrag van je rekening is afgeschreven of plaats je bestelling opnieuw. 3 Verzenden & Bezorgen 3.1 Rekent voordeelscooters verzendkosten? Verzending in Nederland gaat via PostNL met uitzondering van scooters. Scooters worden bezorgd met onze eigen bezorgdienst, in sommige gevallen wordt er een extern transport bedrijf ingeschakeld. 3.3 Wat zijn jullie bezorgdagen (m.u.v. scooters)? Bestelling voor 16:00u 1e Leverdag indien niet thuis, 2e Leverdag Maandag Dinsdag Woensdag Dinsdag Woensdag Donderdag Woensdag Donderdag Vrijdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Vrijdag Zaterdag Maandag Weekend Dinsdag Woensdag 3.4 Kan ik mijn order volgen via track & trace? Alle orders worden verzonden via de pakketdienst van PostNL. Het pakket wordt voorzien van een Track & Trace code welke je per mail krijgt verzonden, direct nadat wij het pakket hebben aangeboden bij PostNL. Ga naar https://www.myparcel.nl/consumenten/pakket-ontvangen en voer je Track & Trace code in om je pakket te volgen. 3.5 Hebben jullie ook levering in buitenland? Wij leveren ook in België en Duitsland. 3.6 Mijn pakket is niet bezorgt wat kan ik doen? In de regel duurt het bezorgen van een pakket 1 tot 2 werkdagen. Controleer op https://www.myparcel.nl/consumenten/pakket-ontvangen de status van je order om de werkelijke status van het pakket te bekijken. Indien de status op bezorgt staat en u heeft het pakket niet ontvangen dan kan je via onze klantenservice een melding hiervan maken zodat wij een officiële klacht kunnen indienen bij PostNL. PostNL zal vervolgens een onderzoek starten naar het pakket, let wel dit onderzoek kan enige tijd duren. 3.7 Kan ik mijn pakket laten leveren op een ander adres? Tijdens het afrekenen kan je ervoor kiezen om het afleveradres te wijzigingen. Je kan het pakket laten leveren op een ander adres door het lever adres aan te passen in een ander adres van bv een vriend of vriendin. Tevens kan je er voor kiezen om het pakket op een van de PostNL bezorgpunten te laten leveren zodat je het daar zelf af kan halen. 4 Ruilen & Retourneren 4.1 Wat is jullie herroepingstermijn voor internetverkoop? Wij hanteren voor standaard producten de wettelijke richtlijn van 14 dagen herroepingstermijn. Deze geld voor alle artikelen mits specifiek anders beschreven in onze algemene voorwaarden. Voor scooters hebben wij onze bedenktijd uitgebreid naar 30 dagen, een service die je bij geen enkele andere scooterwinkel/webshop vindt. Dit doen we naast het wettelijke retourrecht, die een bedenktijd van slechts 14 dagen kent. Op deze manier kun je een scooter bestellen om deze vervolgens uitgebreid aan al jouw vrienden en familie te tonen. 4.2 Welke artikelen kan ik retourneren? Alle artikelen mits nadrukkelijk anders aangegeven in onze algemene voorwaarden kunnen worden geretourneerd. 4.3 Hoe kan ik mijn artikelen retourneren? Je kan je bestelling geheel of gedeeltelijk binnen 14 dagen na aankoop retourneren aan voordeelscooters.nl. Je krijgt van ons een bevestiging en procedure ter goedkeuring van de retouraanvraag, mits deze binnen 14 dagen na aankoop plaats vindt. 5 Contact Gegevens 5.1 Waar is voordeelscooters gevestigd? De locatie van onze vestigingen kan je vinden op de pagina winkels 5.2 Is voordeelscooters ook telefonisch of per mail bereikbaar? Wij zijn op meerder manieren bereikbaar, in onze webshop kan je via de klantenservice pagina rechtsboven contact met ons opnemen. Daarnaast zij wij per E-Mail via info@voordeelscooters.nl bereikbaar en telefonisch op 085 4016830