Toggle Nav

Veen gestelde vragen

De vragen die we het meest krijgen.
Heb jij vragen over de informatie op onze website? Over het kopen van een scooter in onze winkel of via de webshop? Of hoe het bij Voordeelscooters.nl precies zit met onderhoud en garantie? De vragen die ons het meest gesteld worden, hebben wij op deze pagina gebundeld. Met een antwoord erbij. Wordt jouw vraag niet beantwoord? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Onze specialisten helpen jou graag verder.

Wat zijn de openingstijden van Voordeelscooters.nl?
In onze webwinkel kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week jouw bestelling plaatsen. Onze showroom is van maandag tot en met vrijdag van 10.00-17.00 uur geopend, en op zaterdag van 11.00-15.00 uur.

Is telefonisch bestellen mogelijk?
Ja, je kunt telefonisch bestellen. Bel daarvoor naar 085-4016830. Onze klantenservice is op maandag van 12.00 – 17.00 uur bereikbaar en op dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 – 17.00 uur.

Moet ik rekening houden met extra kosten, bijvoorbeeld voor het rijklaar maken van mijn scooter?
Nee, bij Voordeelscooters.nl zijn de prijzen all-in. Wij berekenen geen extra kosten voor het rijklaar maken van een scooter, of voor andere zaken.

Zijn de prijzen op Voordeelscooters.nl inclusief of exclusief btw?
Al de prijzen op Voordeelscooters.nl zijn inclusief BTW.

Moet ik een aanbetaling doen?
Bij ons hoef je geen aanbetaling te doen. Je kunt te allen tijde tijdens de levering afrekenen. Na levering (via Afterpay), of in termijnen is ook mogelijk. Op deze pagina hebben we alle betaalopties voor je verzameld.

Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten? De verzendkosten van een scooter verschillen per provincie. De prijs voor bezorging in jouw provincie kun je terugvinden op onze bezorgpagina. De verzendkosten van een accessoire, onderdeel of helm zijn € 4,95.

Wat is de levertijd?
In onze webshop vermelden we op de productpagina van ieder product de levertijd van het betreffende artikel. Gemiddeld geldt voor accessoires, onderdelen en helmen een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. De levertijd van scooters is afhankelijk van de voorraad en de drukte, wij plannen namelijk iedere bezorging zelf in.

Wat zijn de levermogelijkheden?
Je kunt jouw nieuwe scooter 6 dagen per week ophalen in onze vestiging in Dordrecht. Op zondag is de showroom gesloten. Daarnaast bezorgen wij op werkdagen – van maandag tot en met vrijdag – scooters in heel Nederland. Zowel bij ophalen als bij bezorging geven we een duidelijke uitleg over de werking van de scooter en andere belangrijke dingen om op te letten.  

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer je een bestelling wilt annuleren, dan kun je het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Als het product nog niet is verstuurd, kunnen wij de bestelling aanpassen. Als de bestelling al wel is verstuurd, wacht je het pakketje af en dat kun je vervolgens naar ons terugsturen.

Kan ik mijn scooter retourneren?
Mocht je - om wat voor reden dan ook - de scooter willen retourneren, dan is dit mogelijk. Voordeelscooters.nl hanteert een bedenktijd van 30 dagen bij de aankoop van een scooter. Op onze pagina over retourneren vind je hier meer informatie over.  

Krijg ik een kenteken bij aanschaf van een scooter?
Wij verzorgen een kenteken bij de levering van de scooter. Bij aanschaf van een scooter ontvang je bij de levering een document waarmee je naar het postkantoor kunt gaan om de scooter op jouw naam te zetten. Na je bezoek aan het postkantoor, ontvang je binnen enkele werkdagen het kentekenpasje met de post en ook de codes om de scooter bij verkoop weer over te schrijven.

Moet ik mijn nieuwe scooter verzekeren?
De scooter moet verzekerd zijn vanaf het moment dat ‘ie op naam wordt gezet. Wij raden je daarom aan om de scooter te verzekeren op dezelfde dag dat je hem op naam zet. Uiteraard kun je langer wachten met het afsluiten van een scooterverzekering, maar zonder verzekering mag je niet met je scooter de openbare weg op. Word je betrapt terwijl je op een (nog) onverzekerde scooter rijdt, of op een scooter die niet op naam staat? Dan kun je een proces verbaal krijgen. Het systeem van het RDW detecteert dit automatisch.

Kan ik mijn scooter inruilen?
Wij ruilen helaas geen scooters in. Wij raden aan om je scooter te verkopen op marktplaats.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Stel je vraag dan per e-mail aan onze klantenservice of bel ons tijdens openingstijden op 085-4016830. Onze klantenservice is op maandag van 12.00 – 17.00 uur bereikbaar en op dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 – 17.00 uur. We beantwoorden jouw vragen graag!

Copyright © 2021 Voordeelscooters.nl