Toggle Nav

Veen gestelde vragen

Onderstaand hebben wij een overzicht van de meest gestelde vragen opgesteld. Mocht uw vraag hier niet tussen staan dan kan je via de klantenservice pagina contact met ons opnemen. Onze specialisten helpen u graag verder met uw al vragen.

Wat houdt rijklaarmaken van een scooter precies in?
Voordat een scooter geleverd kan worden moet hij rijklaar worden gemaakt. Dit houdt in dat we de scooter afmonteren en aan de hand van een checklist de scooter controleren, afstellen, tanken en poetsen.

Krijg ik een kenteken bij aanschaf van een scooter?
Wij verzorgen een kenteken bij de levering van de scooter. Bij aanschaf van een Senzo ontvang u bij de levering een document waarmee u naar het postkantoor kunt gaan en de scooter op u naam kunt zetten. U ontvangt dan de volgende werkdag het kentekenpasje thuis en de code's om de scooter bij verkoop weer over te schrijven.

Moet ik mijn nieuwe scooter verzekeren?
Vanaf het moment dat u de scooter op naam hebt gezet moet de scooter ook verzekerd zijn. Wij raden aan de scooter te verzekeren op dezelfde dag dat u hem op naam hebt gezet. Zonder verzekering mag er in ieder geval niet op worden gereden op de openbare weg. Hiervoor kunt u een proces verbaal krijgen. Ook kunt u een proces verbaal krijgen als de scooter op naam staat en niet is verzekerd. Het systeem van het RDW detecteerd dit automatisch.

Wat zijn de levermogelijkheden?
De scooter kan 6 dagen per week worden opgehaald in onze vestiging in Dordrecht. Op werkdagen bezorgen wij scooters in heel Nederland. Uiteraard geven we uitleg bij beide aflevermogelijkheden over de werking van de scooter en belangrijke dingen waar u op moet letten. 

Kan ik mijn scooter retourneren?
Mocht u om wat voor een reden dan ook de scooter retourneren dan is dit mogelijk. Voordeelscooters.nl hanteerd een bedenktijd van 30 dagen bij de aankoop van een scooter. Op onze pagina over retourneren kunt u meer informatie vinden hierover.  

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer u een bestelling wilt annuleren dan kunt u het beste dit zo snel mogelijk doorgeven aan ons. Als het product nog niet is verstuurd, kunnen wij de bestelling aanpassen. Als de bestelling wel is verstuurd, kunt u het product retourneren.

Moet ik een aanbetaling doen?
U hoeft bij ons geen aanbetaling te doen. U kunt ten alle tijden tijdens de levering afrekenen. Meer informatie over onze betaalopties vindt u hier.

Wat zijn de openingstijden?
In onze webwinkel plaatst u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw bestelling. Onze showroom is open van dinsdag t/m vrijdag van 10.00-17.00 uur en op zaterdag van 11.00-15.00 uur.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van een scooter zijn €39 in heel Nederland. Deze verzendkosten van een accessoire, onderdeel of helm zijn €4,95.

Wat is de levertijd?
De levertijd is zichtbaar op de productpagina van het betreffende artikel. Voor scooters is de levertijd afhankelijk van de voorraad en de drukte (laag- of hoogseizoen). Voor accessoires, onderdelen en helmen is de levertijd 1-3 werkdagen. 

Is telefonisch bestellen mogelijk?
U kunt telefonisch bestellen op het telefoonnummer 085-4016830.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per e-mail aan onze klantenservice of bel ons tijdens openingstijden op 085-4016830. We beantwoorden uw vragen graag.

Zijn de op Voordeelscooters.nl vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al de prijzen op Voordeelscooters.nl zijn inclusief BTW.

Copyright © 2018 Voordeelscooters.nl